Leerlingen

Elke leerling krijgt de kans om zich zo goed en breed mogelijk te ontwikkelen in een veilige omgeving waar een kind zichzelf kan en durft te zijn. Daar zetten we ons voor in. Dat doen we niet alleen, dat doen we samen.

Onze visie

Als ouder wilt u niets liever dan dat uw kind écht gezien wordt. We kijken daarom naar de onderwijsbehoefte van elke individuele leerling. Wat heeft een leerling nodig om met succes zijn schooltijd te doorlopen? Ons uitgangspunt is dat ouders en school samen de zorg voor de leerling delen.

Aanmelden

Wilt u een nieuwe leerling aanmelden? Neem gerust contact met ons op. We zijn bereikbaar via telefoonnummer 0318 – 61 04 81. Of stuur een e-mail naar info@toekomst-ede.nl. Wij nemen contact met u op om een bezoek aan onze school in te plannen. U bent van harte welkom om de sfeer te komen proeven.

Gericht op de toekomst

De totale ontwikkeling van onze leerlingen staat voorop. Het accent ligt op redzaamheid, zelfstandigheid en autonomie. We leren onze leerlingen om hun eigen mogelijkheden te benutten en op zichzelf te vertrouwen. Wij richten ons onderwijs op de toekomstige woon- en werkplek, actief burgerschap en de vrijetijdsbesteding van de leerling in de samenleving.

Het Panorama

De Toekomst biedt samen met De Wegwijzer en gehandicaptenzorg een onderwijszorgarrangement voor leerlingen die die zeer moeilijk lerend zijn én moeilijk verstaanbaar gedrag vertonen. Lees meer over Het Panorama.